Stel je vragen of vertel over de oplossingen over navigatie hier.
Beste allemaal,

We zijn bezig met een onderzoekje of er behoefte is naar specifieke navigatie voor bromfietsen/scooters. Dit omdat door regelgeving in Nederland en in delen van België speciale regels zijn door bromfietsers, en er geen aanbod is voor deze specifieke doelgroep.

Zouden jullie de volgende (korte) enquête willen invullen?

https://goo.gl/forms/nfPRzUAriPqvCJF73

Hartelijk dank! En we zullen jullie zeker verder op de hoogte houden wat betreft de uitkomsten via dit forum.

Groet,

Tim
Ik heb je enquete ingevuld samen met wat anderen die via Facebook deze post hebben gezien, het is zeker een behoefte maar door de regelgeving hier in Nederland haast onmogelijk
Heb hem ook ingevuld en benieuwd wat het gaat opleveren. Meestal gebruik ik op de TomTom fietsroute of langzame route 45 km.
Als je zo een rond leest dan is er best wel behoefte aan een navigatie die specifiek is voor onze bromscooters.
Ik rij ook met een tomtom op fiets stand geen zandpaden.
Niet dat je er blindelings van uit kan gaan maar veel opletten is het ene zand paden stuurt hij je ook gewoon op.
Ach ja als je de richting maar opgaat die je wil.
Wegwijzers werken nog het beste..
Voor ons werkt een A4tje het beste...
Gewoon via Google Maps de route uitstippelen en dat uitprinten op een A4tje en dan de fietsbordjes volgen werkt perfect... :) :D :lol:

De Friese meren mooi gebied maar beetje ver weg..[…]

Dat hopen wij ook Peter, we hebben er in iedergeva[…]