Stel je vragen of vertel over de oplossingen over navigatie hier.
Review van mijn Garmin Montana 600 outdoor GPS navigatie

Mij bevalt de Garmin Montana 600 erg goed, gebruik deze ook voor het wandelen.
Deze is ook waterdicht en dat heeft zo zijn voordelen, het wil namelijk nog weleens regenen in Nederland. Mocht de accu van de Montana (die overigens de gehele dag wel mee gaat qua stroomverbruik) leeg zijn dat kunnen hier oplaadbare AA's in. Vooral handig bij het wandelen.

Een nadeel zou kunnen zijn dat vanwege de mogelijkheden van dit apparaat, je eerst een dag of wat bezig bent om het apparaat te doorgronden voordat je precies weet wat je moet doen en wat je ermee kan. En wat dat betreft kan Garmin wel eens een beetje eigenwijs zijn, maar ja wie is dat niet op z'n tijd. :mrgreen:

Maar idd zoals iedereen wel ondervonden heeft, het blijft altijd opletten waar je plaats op de weg is!

Afbeelding

Afbeelding

Mocht het je interesseren hieronder de specificaties:

•3- assen elektronisch kompas en barometrische hoogtemeter
•High speed USB aansluiting voor snelle overdracht van kaarten en afbeeldingen naar de computer
•4 inch in zonlicht afleesbaar kleuren aanraakscherm
•Hooggevoelige GPS ontvanger met HotFix voor verbeterde resultaten en ontvangst
•Opslag voor 2000 waypoints
•Opslag voor 200 routes
•Opslag voor 10.000 tracklogpunten en 200 opgeslagen tracks
•3,11 GB intern geheugen voor kaartgegevens en afbeeldingen
•MicroSD geheugenkaart uitsparing voor optionele cartografie en data opslag
•Draadloos uitwisselen van routes, tracks, waypoints en geocaches met andere compatibele toestellen.
•Eenvoudig te gebruiken aanraakscherm interface
•Afmetingen 7,48 x 14,42 x 3,64 cm
•Schermafmeting: 272 x 480 pixels
•Waterbestendig volgens standaard IEC 60529 IPX7
•Interface: USB en NMEA 0183
•Tot 16 uur batterijlevensduur met de Lithium-ion accu, tot 22 uur op batterijtype AA, 3 stuks; NiMH of Lithium batterijen worden aanbevolen
•Gewicht: 289 gram inclusief accupack, 333 gram inclusief 3x AA batterijen
Zijn leuke en handige apparaatjes...
Zelf doe ik het gewoon op de ouderwetse manier ik schrijf de route eventueel op een stukkie papier dat werkt voor mij het beste...
Albert schreef:Zijn leuke en handige apparaatjes...
Zelf doe ik het gewoon op de ouderwetse manier ik schrijf de route eventueel op een stukkie papier dat werkt voor mij het beste...

Doet Edwin ook, had m'n navigatie mee voor t geval dat op lange tochtjes. Hij kijkt altijd even waar hij langs moet en dan de borden volgen...
Werkt voor ons ook het beste de fietsbordjes volgen...
En opgeschreven op een stuk papier voor het geval we even de weg kwijt zijn...

De Friese meren mooi gebied maar beetje ver weg..[…]

Dat hopen wij ook Peter, we hebben er in iedergeva[…]