Stel je vragen of vertel over de oplossingen over techniek hier.
Hallo allemaal,afgelopen zondag een people s van een kennis onder handen genomen.
De olie moest ververst worden de remmen even nagekeken en de scooter en aandrijving in het algemeen nagekeken en winterbanden moesten gemonteerd worden.
De scooter reed al een hele tijd "zwaberig"net een dweil ik zei tegen haar dat een andere schokbreker wel kon helpen,
Nu heb ik een schokbreker gekocht van het merk Yss dit is een gas geveerde en ik reed er daarna mee wat een wereld van verschil!
Afbeelding
Helaas niet meer foto's van het monteren.
Gisteren heeft die kennis de scooter opgehaald en eenmaal thuis kreeg ik een appje wat rijdt ie weer fijn!
Zij tevreden ik tevreden
Super hoor dat je dit voor andere doet!!!
Altijd leuk om te horen dat ze blij en tevreden zijn met het geen je voor ze gedaan heb...
Jammer dat je zover weg woont anders kon ik voor een grote beurt naar jou toe want je heb nu ervaring met een People S... :D
Fabian schreef:Mooi, ja die YSS veren zijn goed, alleen erg aan de prijs normaal gesproken..

Deze viel mee fabian € 59,00 ik heb gekeken voor de st en citystar daar wil ik Yss met die externe gaspot aan die zijn €95,00 dus valt nog mee allemaal :D
Fabian schreef:Ben benieuwd hoe dat op de City Star gaat... maar wat je zegt valt nog mee

A.s week even de lengte opmeten en de dikte ivm mogelijk aanlopen tegen het wiel ik geloof dat dat meevalt :mrgreen:
Albert schreef:Altijd leuk om te horen dat ze blij en tevreden zijn met het geen je voor ze gedaan heb...
Jammer dat je zover weg woont anders kon ik voor een grote beurt naar jou toe want je heb nu ervaring met een People S... :D

Idd Albert ik ken de people s op mijn duimpje nu :mrgreen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]