Stel je vragen of vertel over de oplossingen over techniek hier.
Door Edwin
Hallo allemaal,we kennen het wel er zijn mensen die 2 takt rijden en mensen die 4 takt rijden er is vaak een discussie dat 2 takt beter is dan 4 takt kan iemand mij vertellen waarom 2 takt beter zou zijn?of dat 4 takt beter zou zijn?het is en blijft oneindig lijkt wel :D
Door Jan
Niet zoveel over te zeggen toch? 2t heeft meer aanzetvermogen en minder bewegende delen, 4t is schoner en gaat meer kilometers mee...
Door Edwin
Ik snap het wel jan alleen de mensen die alleen 2 takt hebben gereden die hebben het hoogste woord ik heb een aantal 2 takten gehad rijd mooi en trekt goed ik heb ook een aantal 4takten gereden de mijne trekt erg goed als ik dat tegen mensen zeg dan geloven ze niet dat ie heel vlot is met optrekken, de bultjes hier in de buurt neem ik moeiteloos
Door Pascalle
Mijn beide PS'en zowel de SNOR als BROM versie trokken snel op en dat waren 4 takt. Nu rijd ik 2 takt en die trekt ook goed op. Maar wat nu echt beter is geen idee.
Door Edwin
Het is altijd zo'n hekel punt bij sommigen ik houd me altijd wijselijk stil :mrgreen:
Door Albert
Ik kan er niks van zeggen heb alleen de People S 4 takt en dacht dat ik daarmee met Monic achterop iedereen wel kan bijhouden... :D
Door peter stupers
Heb vorige week een rit gedaan op de Kymco Like van mijn vrouw ,dus een 4-tact.
Misschien ligt het aan de afstelling , maar geef mij mijn 2-tact Elystar maar...... geen moeite met hellingen, knettersnel weg, makkelijk in onderhoud.
Langere levensduur van een 4-tact t.o.v. de 2-tact ???? Dat zal er aan liggen hoe en wat je aan onderhoud doet . Maar ieder zijn keus ( gelukkig) en een 4-tact heeft óók zijn voordelen.
Door Fabian
ze hebben beide voor en nadelen, daarnaast het aanbod in 2T wordt steeds kleiner met de emissie eisen die er toch echt aan gaan komen, en dan hebben we straks de discussie tussen 4T en Elektrisch :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]