Stel je vragen of vertel over de oplossingen over elektrotechniek hier.
Door tarzanen
Wat is een goede acculader, wat zij de voor- en nadelen.
Is het beter om een accu binnen op te laden!

Wie weet er nog meer te vertellen over het onderwerp Accu laden.
Door Melanie
Wij hebben de Oxford optimizer 900 bevalt erg goed. Wij hebben de scooter dan in de schuur staan maar dat is niet geïsoleerd ofzo...
Door Albert
Geen idee René wat een goede acculader is ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig welke goed is...
In de winter met die vrieskou is het denk ik beter om hem binnen op te laden...
Even wachten wat de experts ervan vinden... :D
Door peter stupers
Van de kou kakt een accu altijd wat in maar opladen kan gewoon in je schuur en ja zelf heb ik een nogal ouwe acculader en óók nog een druppellader van het merk carpoint.
Door tarzanen
Vandaag een acculader/druppelader Oxford Oximiser 900 besteld.

Zojuist de acculader ontvangen. Ziet er goed en degelijk uit. De kabel die je op de accu aansluit heb ik extra omwikkeld met tape om er voor te zorgen dat deze niet wordt beschadigd als deze van de accu via het accuklepje naar de opbergruimte loopt.

Accu is inmiddels 4 weken niet gebruikt :shock: en staat nog keurig op VOL volgens de acculader.

De accu staat lekker warm binnen tot deze weer een keer de scooter ingaat. Eenmaal in de scooter mag de acculader voortaan zijn werk in de schuur doen. Ik wil de acculader niet constant aan de accu laten. Het lijkt mij dan ook verstandiger, om de maand, een dag de lader aan te sluiten en te kijken wat dan het resultaat is.

De keuze voor deze acculader is de prijs kwaliteit verhouding. Uit verschillende test is gebleken dat er eigenlijk geen slechte acculaders worden gemaakt.

Afbeelding
Door Albert
Ziet er goed uit René...
En je accu hoeft zeker niet constant er aan te hangen om de paar weken even aansluiten is meer dan genoeg...
Door Fabian
Ziet er zeker goed uit Rene, veel plezier en mee en hopen dat je hem niet vaak nodig zal hebben
Door Edwin
Goede keus rene ik heb hem ook.....ik ben bijna een laadstation nodig er moeten er 4 hier aan de lading de andere zijn goed geladen en wissel ik om en om met de lader
Door tarzanen
Edwin schreef:Goede keus rene ik heb hem ook.....ik ben bijna een laadstation nodig er moeten er 4 hier aan de lading de andere zijn goed geladen en wissel ik om en om met de lader

Zo kom je nog eens een scooter tegen in de winter :D

De Friese meren mooi gebied maar beetje ver weg..[…]

Dat hopen wij ook Peter, we hebben er in iedergeva[…]