Stel je overige vragen of vertel over de oplossingen hier.
Door DSC
Wegenwacht Bromfiets Service is pechhulp voor uw (elektrische) scooter, brom- of snorfiets.

Hoe werkt het:

Het is heel makkelijk. Bij pech met uw brommer, snorfiets of scooter belt u met de vertrouwde ANWB Alarmcentrale. Binnen een mum van tijd is er een wegenwacht naar u onderweg met alle gereedschappen en onderdelen om u weer op weg te helpen. Op welk type (brom)fiets u ook rijdt. Met Wegenwacht Bromfiets Service krijgt u namelijk ook hulp bij pech met uw fiets.

Als reparatie ter plekke niet mogelijk is, worden u en uw vervoersmiddel naar een fietsenmaker of uw bestemming gebracht. Bevindt u zich op een plek waar de wegenwacht (wettelijk) niet kan komen? Ook dan zoeken we samen naar de beste oplossing.
Voordelen Wegenwacht Bromfiets Service

24 uur per dag, 365 dagen per jaar hulp van de ANWB Alarmcentrale.
Hulp ter plekke, dus snel weer op weg.
(Gratis) transporthulp voor u en uw vervoersmiddel als reparatie ter plekke niet mogelijk is.
Door heel Nederland beschikbaar (met uitzondering van uw woonadres).
Voor elke type vervoer een passende service beschikbaar.

Bestellen en lid worden van de ANWB:
http://www.anwb.nl/wegenwacht/bromfiets
Door Ron
Al zijn de meningen daar nog wel over verdeeld
op het " internet " is te lezen dan de maximale afstand voor thuisbrengen 50 km is.
Ben zelf ook anwb bromfiets lid....maar heb het nog nergens zien staan.
misschien verstandig dit eens goed uit te zoeken.
Door Albert
Geen idee waar ik precies met pech heb gestaan maar ergens in de buurt van Woerden en dat is naar Hoek van Holland toch ongeveer 60 a 65 kilometer ze hebben ons toen wel thuisgebracht met de scooter...
Het zou ook te gek zijn als ze je alleen thuis brengen als de afstand binnen de 50 kilometer is dan zeg ik me lidmaatschap op en ga ik bij pech wel lopen naar huis...
Door Fabian
Ze hebben een tijd een actie gehad als je een nieuwe scooter kocht, en hierbij waren we beperkingen.
Zoals de afstand van pechgeval tot huis of dealer en de aantal keren dat je recht op service had.
heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met de scooterservice van de ANWB, en heb ook niet gehoord van een km beperking met pech(ook niet meer dan 50 km van huis pech gehad)(zie onder)

Als sleutelhulp geen oplossing biedt brengen wij uw voertuig naar huis, naar een reparateur of uw (gewenste) bestemming in Nederland of België. Onze hulpverleners nemen uiteindelijk het besluit waar u en uw voertuig naar toe worden gebracht. Natuurlijk houden we waar mogelijk rekening met uw wensen.

]Hoe vaak heeft u recht op hulp?
het aantal x dat je recht heb op hulp is 7 x per jaar en na 5x krijg je een eigen bijdrage van 50 euro(zie onder)

gr Sjaak
Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen gehoord, en ik heb ze een keer ook nodig gehad en dat is toen ook prima opgelost.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]