Stel je overige vragen of vertel over de oplossingen hier.
Door Edwin
Hallo allemaal,met welk videoprogramma bewerken jullie de filmpjes?ik heb de virb edit van Garmin,ik ben een rund met dat soort dingen als iemand nog een goed programma weet hou ik me aanbevolen :mrgreen: ik zou graag mooie titels en tekst toevoegen :D
Door Albert
1 van de betere programma's is toch wel Adobe Premiere Pro en dan liefst nog in samenwerking met Adobe After Effects dan kan je doen met een filmpje wat je maar wil...
Ik zelf werk zo af en toe met de bovenstaande programma's aangezien je daar alles mee kan van mooie titels en teksten tot de mooiste effecten en eigenlijk alles wat je maar kan bedenken...

Een wat consument vriendelijker programma om mee te werken is Magix Movie Editor of Pinnacle Studio en zo zijn er nog talloze andere programma's...
Dus bedenk wat je precies wil doen en zoek op basis daarvan naar een programma tig mogelijkheden waar je niks mee doet daar heb je ook niks aan...
Het gaat zelfs met het gratis windows movie maker alleen zijn dan de mogelijkheden wat beperkter en zo zijn er nog meer gratis programma's die misschien meer dan voldoende zijn voor hetgeen jij wil...

Download is een demo van Magix Movie Editor of Pinnacle Studio of een andere en kijk welke jou het beste bevalt de 1 werkt namelijk makkelijker als de ander...
Door Fabian
Ik heb er verschillende, en ze hebben allemaal iets wat de andere niet heeft, ook ik ben nog niet "het" pakket tegengekomen.
Wat ik gebruik:
Camtasia Studio
Muvee Reveal
Cyberlink PowerDirector
Corel VideoStudio
AVS Video Editor
Door Albert
Fabian schreef:Ik heb er verschillende, en ze hebben allemaal iets wat de andere niet heeft.

Klopt helemaal Fabian...

Fabian schreef:ook ik ben nog niet "het" pakket tegengekomen.

Een tip kijk eens naar Adobe Premiere / Elements in combinatie met Adobe After Effects dan heb je "het " pakket... :D
Daar kan je echt alles mee zo niet dan kan het gewoon niet...
Wel is het zo dat je met deze software alles zelf moet doen het zijn dan ook niet de makkelijkste programma's maar wel de beste...
Door Edwin
Ik zal eens even kijken welke ik ga gebruiken......het aanbod is dus divers :shock: we gaan het zien :mrgreen:

De Friese meren mooi gebied maar beetje ver weg..[…]

Dat hopen wij ook Peter, we hebben er in iedergeva[…]