Scooter nieuws gevonden?
Vertel het ons hier.
Door Jan
Mmm...weet het niet. Hoe schoon is schoon? Voor oppervlakkig vuil misschien als je geen zin of tijd hebt om thuis alles uit de kast te halen om te poetsen.
Door Fabian
Op zich een mooi idee, als ik in de spuitcabine sta doe ik het zelfde.
Wat wel positief is met deze oplossing is de droog functie, die heb je niet bij een spuitcabine..

Ze hebben ook een helm reiniger

Door Edwin
Ik heb voor zoiets nog wel plek in de tuin.........eerst wassen in de cabine en daarna poetsen met de hand..even op internet zoeken wat zoiets kost........ :mrgreen:
Door Melanie
Edwin schreef:Ik heb voor zoiets nog wel plek in de tuin.........eerst wassen in de cabine en daarna poetsen met de hand..even op internet zoeken wat zoiets kost........ :mrgreen:

Nee dank je... Ik heb wel plaats voor een dakdekker reiniger in de tuin, helaas bestaat die nog niet.... (Smerige teerlucht)
Door peter stupers
Ik denk dat ik mijn voertuigen toch maar met de hand blijf wassen, thuis achter de gesloten poort met een goei sopke.
Heb van karcher óók van da soort schuim maar dat helpt niet zo goed als de voertuigen goed vuil zijn. Dus dan maar in 1 keer met de hand.
Door Albert
Ik ben niet zo'n poetser dus vind zoiets wel makkelijk even er doorheen halen en klaar... :D
Door GD-09
peter stupers schreef:Ik denk dat ik mijn voertuigen toch maar met de hand blijf wassen, thuis achter de gesloten poort met een goei sopke.
Heb van karcher óók van da soort schuim maar dat helpt niet zo goed als de voertuigen goed vuil zijn. Dus dan maar in 1 keer met de hand.

Peter ik maak de scooter ook altijd schoon met een sopje met de hand , kun je tijdens het wassen ook de buitenkant vd scooter checken op eventuele defecten die er aan zitten te komen , je banden ed.
Door Edwin
Ik was en poets onze scooters ook gewoon met de hand,Ik heb er een hoop plezier van, vind het erg leuk werk om te doen

De Friese meren mooi gebied maar beetje ver weg..[…]

Dat hopen wij ook Peter, we hebben er in iedergeva[…]