Scooter nieuws gevonden?
Vertel het ons hier.
Vandaag bericht ontvangen dat Jurgen van Son stopt met zijn werkzaamheden bij Scooterxpress en de Quadexpress en zich gaat storten op een nieuwe uitdaging, namens mij zelf en DSC wil ik Jurgen bedanken voor de samenwerking afgelopen jaren en heel veel succes in je nieuwe uitdaging.
En natuurlijk wensen we Raymon heel veel succes in zijn nieuwe functie.

Vijf jaar geleden stapte ik als redactiemanager in de wereld van de magazines. Nummer 46 (hoe toevallig) was de eerste. 68 pagina's telde de Scooterxpress toen en inmiddels zijn we aangekomen bij nummer 106 met 100 pagina's en nummer 8 van de Quadxpress. In die vijf jaar heb ik veel geleerd, bijzondere mensen leren kennen, mooie plekken bezocht met mooie tweewielers en vooral veel plezier gehad met mijn collega's.

Toch heb ik besloten om weer terug te gaan naar de gemotoriseerde tweewielers. Bij MotoMondo staan drie fraaie merken te trappelen om losgelaten te worden op de Nederlandse en Belgische markt en die uitdaging ga ik aan. Dit alles gaat vanaf 1 maart 2016 van start maar ik zal op de MOTORbeurs Utrecht al aanwezig zijn op de stand van SWM, Fantic en MASH.

Mijn werkzaamheden zullen worden overgenomen door mijn collega Raymon de Kruijff. Hij is al jaren werkzaam als freelance medewerker bij de Scooterxpress en is helemaal klaar om het stokje over te nemen.

Bij deze wil ik dan ook iedereen bedanken die ik de laatste vijf jaar heb leren kennen. De samenwerking met jullie was zeer prettig te noemen en die zal ik dan ook zeker gaan missen. Maar zoals we allemaal weten werken wij in een branche waar de wereld klein te noemen is en zullen we elkaar dan ook wel weer regelmatig tegenkomen!
Erg jammer vond het een sympathieke gast,ik wens Raymon veel succes maar gaat goedkomen met zo'n mooi blad
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]