Scooter nieuws gevonden?
Vertel het ons hier.
Door Edwin
Sym komt binnenkrt met een nieuw model,de Jet 14,het is een robuuste tour scooter met veel kenmerken van de Symphony ST
de prijs is nog niet bekend ik ga dit model in de gaten houden,dit is zeer zeker een kandidaat om mijn ST op te volgen
Afbeelding

Afbeelding
Door Fabian
ben benieuwd wat hij gaat kosten... maar denk dat hij mooi de markt gaat opvullen nu de G-Dink en City Star niet meer leverbaar zijn..
Door Edwin
inderdaad daar hebben ze mooi op ingespeeld
Door Henk Roeleveld
Wat ik zelf een mooiere scoot vind is de Bet&Win van Kymco die van uit Kymco Polen nog steeds leverbaar is en met water koeling. Was mijn eerste scooter, maar ben er nog steeds verliefd op. :mrgreen:
Door Fabian
ben benieuwd hoe hij er in het echt uitziet..
Door peter stupers
Mooie scooter, jammer van de Citystar. Moet Peugeot toch een antwoord op zien te vinden voor een grote 4-tacter.
Door George
Denk dat deze alleen uitkomt als 125cc motorscooter. Dat zal best een beetje jammer zijn..
Door Fabian
Moet zeggen dat het stil is rond de 50cc en er is meer info over de 125cc, daarnaast zal dit de enige grote scooter worden als hij groot is, aangezien Kymco ook alleen de New Dink heeft als grote scooter..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]