Scooter accessories en parts gevonden? Vertel het ons hier.
Door Melanie
Een tijdje terug heb ik een Communicatieset gegeven aan Edwin mijn ouders en 1 voor mezelf. Zo hadden we alle verjaardagen, kerst en overige feestdagen mooi een cadeau gegeven. Ik moet zeggen dat ik er super blij mee ben. We kunnen onderweg radio luisteren of met elkaar communiceren. Ook als je telefoon overgaat hoor je dat in je helm en pakt hij automatisch op. De tegenpartij hoort niet dat je op de scooter zit, zo helder. We hebben hem besteld bij Motorflo.nl die beste man had de communicatie sets al aan elkaar gekoppeld omdat dat wat lastiger ging bij dit type.

Afbeelding

Afbeelding
Door Pascalle
Mooie set Melanie en Edwin.
Wij gebruiken de Q3 scala set.
Door Albert
Dat is zeker een leuke set Melanie...
Zo blijf je goed in contact met elkaar en kan Edwin de telefoon beantwoorden als ze vanuit Denemarken bellen voor een offerte... :D
Door Melanie
Albert schreef:Dat is zeker een leuke set Melanie...
Zo blijf je goed in contact met elkaar en kan Edwin de telefoon beantwoorden als ze vanuit Denemarken bellen voor een offerte... :D

Haha Edwin zal niet zo snel voor z'n werk de scooter pakken. Als hij met zijn bus na t werk is en daarna onze auto mee moet hebben gaat hij eerst omkleden ivm de rotzooi... Als dakdekker zit hij er altijd helemaal onder
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]