Scooter accessories en parts gevonden? Vertel het ons hier.
Door Albert
Vandaag even naar de Lidl geweest en er een acculader en accutester gekocht...
De acculader is een Ultimate Speed ULGD 3.8 A1...
Het is een meer fasen auto-acculader die geschikt is voor het opladen en druppelladen van 6 v. en 12 v. accu's...
Geen idee of het een goede acculader is maar de reviews op het internet zijn goed en de prijs is nog beter...

Beschrijving van de Lidl advertentie:
1 - Acculader elektronisch geregeld volautomatisch oplaad systeem
2 - Voor alle 6 v. en 12 v. auto / motoraccu's met een vermogen van 1,2 tot 120 ah...
3 - Is beschermd tegen ompoling, kortsluiting en overbelasting...
4 - 4 programma's voor optimale aanpassing aan het accutype...
5 - Max. laadspanning: 3,8 A...

Prijs: 14.99 Euro...

Afbeelding

Afbeelding

Accu en Dynamotester...
Voor alle 12 v. auto accu's en dynamo's...
Makkelijk aansluiten op de accu met 2 poolklemmen...
Controle van de accu laadstanden en het vermogen van de dynamo via led weergave...

Prijs: 3.99 Euro...

Afbeelding

Binnenkort maar is mijn accu testen met de accutester en hem daarna is opladen met de nieuwe acculader...
Door Pascalle
Die acculader hebben wij ook van de lidl. En die werkt prima :D
Door Edwin
Mooie lader Albert ikzelf heb met deze geen ervaring ik gebruik de Oxford optimizer 900
Door Albert
Pascalle schreef:Die acculader hebben wij ook van de lidl. En die werkt prima :D

Whaha mooi is dat... :D Had reviews gelezen en die waren goed... Heb hem nog niet geprobeerd maar ben al blij dat je zegt dat hij goed werkt...
Door GD-09
Ik heb er 14 dagen geleden 1 gekocht bij de Action met dezelfde specificaties als de jouwe , alleen een ander merk voor rond de 12 euri's.
Het apparaat getest en werkt prima.
Die van jou Albert is ook een hele mooie , goede spullen hoeven niet altijd duur te zijn.
Door Fabian
Albert schreef:
Pascalle schreef:Die acculader hebben wij ook van de lidl. En die werkt prima :D

Whaha mooi is dat... :D Had reviews gelezen en die waren goed... Heb hem nog niet geprobeerd maar ben al blij dat je zegt dat hij goed werkt...

Tot nu toe worden de accu's opgeladen, alleen als ze erg leeg zijn pakt hij ze niet op maar daar heb ik een andere voor om er wat stroom in te krijgen en dan zet ik hem over op deze.
Door Albert
Fabian schreef:Tot nu toe worden de accu's opgeladen, alleen als ze erg leeg zijn pakt hij ze niet op maar daar heb ik een andere voor om er wat stroom in te krijgen en dan zet ik hem over op deze.

Oke dat zou kunnen...
Maar in de beschrijving staat toch dat deze acculader ook geschikt is voor een lege accu er staat duidelijk "Impulslading voor het opnieuw opwekken van lege accu's" dus zou moeten werken toch...
Als hij maar oplaad mijn accu is toch nooit echt helemaal leeg omdat ik er regelmatig mee rijd hij staat nooit langer als twee weken stil de scooter...
Door peter stupers
Mijn druppellader werkt ook alleen maar als je de accu eerst oplaad met een gewone oplader, hij werkt dus alleen als de accu vol zit. Dan gaat hij hem bijhouden.
Door Albert
peter stupers schreef:Mijn druppellader werkt ook alleen maar als je de accu eerst oplaad met een gewone oplader, hij werkt dus alleen als de accu vol zit. Dan gaat hij hem bijhouden.

Oke zo leer ik nog eens wat... :)
Mijn accu is ook bijna nooit leeg aangezien ik de scooter het hele jaar door gebruik...
Door peter stupers
Albert, als je acculader zo beschreven staat dan zal die zo ook werken. Bij de mijne staat erbij dat de accu eerst volgeladen moet zijn en kan dan pas de "druppelaar" aansluiten.
Mijn schoonzoon heeft er zo een als jij hebt en die gebruikt hem ook om een lege accu op te laden.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]