Scooter accessories en parts gevonden? Vertel het ons hier.
Door Edwin
Hallo allemaal,sommigen van jullie hebben er misschien niks mee,ik heb vandaag mijn poets set binnen gekregen.
Ik ben een tijd op zoek geweest naar wat het beste was voor de scooter ik ben uitgekomen op Meguairs.
Het is een complete set om de scooter op zijn mooist er laten uit te zien,ik ben graag bezig met mijn scooter te onderhouden,ik kijk ook uit naar de poets en klusdag die er nog komt :mrgreen: :D
Afbeelding
Door Fabian
Mooi, hoop verschillende flessen :)
Ik ben al blij met de spuitcabine waar ik langs rij..
Door Pascalle
Mooie set. In het pakketje met Dylano zijn kadootje en Melanie haar kleurboeken dat vandaag naar jullie op de post is gegaan zitten ook poetslappen in :mrgreen: moest nog wat lege ruimte vullen in de doos zodat alles op zijn plek blijft hihih
Door Edwin
Pascalle schreef:Mooie set. In het pakketje met Dylano zijn kadootje en Melanie haar kleurboeken dat vandaag naar jullie op de post is gegaan zitten ook poetslappen in :mrgreen: moest nog wat lege ruimte vullen in de doos zodat alles op zijn plek blijft hihih

Poetsdoeken zijn altijd welkom :mrgreen: hoef je ze niet weer?
Door Edwin
harrieanita schreef:wanneer kan ik m'n scooter brengen?

Die van jou is nog schoon Harrie :D
Door Pascalle
@Edwin : wij hebben nog poetsdoeken genoeg. Binnenkort ook weer opruiming in de kasten en dan komen er weer bij :shock:
Door tarzanen
Mooie poets set Edwin! Dat op zich is al mooi :lol:

Voor de New Dink gebruik ik o.a. het volgende:

Afbeelding

Afbeelding
Door Edwin
Ziet er goed uit René :mrgreen:
Door Albert
Dat is een aardige set poetsmiddelen bij elkaar Edwin...
Ik heb 1 spuitbus van de action en daar doe ik jaren mee...
Met het 10 jarig bestaan van MyScooterShop een fles shampoo gehad die heb ik zelfs weg gegeven anders zou die nooit op gaan... :lol:

De Friese meren mooi gebied maar beetje ver weg..[…]

Dat hopen wij ook Peter, we hebben er in iedergeva[…]