Scooter accessories en parts gevonden? Vertel het ons hier.
Door Fabian
Ik heb het in iedergeval in mijn achterband zitten, of het werkt ik heb geen idee eigenlijk aangezien ik geen verschil merk.
Het zou ook helpen tegen lekkebanden maar ook daar is moeilijk een oordeel overgeven aangezien ik niet weet of ik een lekkeband zou hebben.
Wel heb ik gehoord van verschillende mensen met een lekkeband en na gebruik van Ride-On de band niet meer leeg loopt, maar dat is afhankelijk van hoe groot het lek is natuurlijk.
Door Peerke
Er zijn vele “sealants” op de markt om lekke banden te voorkomen. Veelal goede producten maar allemaal worstelen ze met hetzelfde probleem: Onbalans! Wanneer zo’n product wordt toegepast in een band ontstaat er bij een snelheid van 80 tot 100 km per uur een onbalans.

Rare promo filmke met fietsen..??
Ene fiets of scooter daar haal je geen 80 tot 100 km mee.
Door Albert
Geen idee of het echt werkt daar kom je alleen achter als je het spul gebruikt en dan een spijker in je band slaat... :D
Het zou een gat tot 6,4 mm. moeten dichten das toch een behoorlijk gat dus een spijker in je band slaan moet het makkelijk kunnen dichten dan...
Ik heb er wel aan gedacht om het in het voor en achterwiel te doen als het echt werkt (waar ik aan twijfel) is dat wel erg fijn natuurlijk geen zorgen meer om een lekke band...
Door Peerke
Ik weet niet of dit het ultieme spul is.
Maar ik heb ooit mijn achterband vervangen en daar had mijn voorganger een of andere groene derrie in laten lopen.
De band bleef altijd vol.
Toen ik hem vervangde zaten mijn handen en een deel schuur onder.

Nu was ik dus even aan het zoeken bij youtube en kam dit tegen over ride-one https://www.youtube.com/watch?v=vW4dwsp6oUU
Nu alleen de vraag werkt dat ook in een scooterband zo.
Die groene slurrie das echt smerigheid en zeker als je band erna af moet dan is het baggerzooi waar geen brommonteur op zit te wachten.
Ik heb ook zo mijn bedenkingen met Ride On maar de gebruikers onder ons...........laat het eens weten hoe het eruit ziet als je band er eventueel eens af moet.
Door Jan
Wat er uit komt als de band er af moet weet ik niet. Mijn acherband verloor ca 1,5 bar lucht per week. Ook nadat er een nieuwe opgezet was incl. nieuwe ventielen. Waarschijnlijk een imperfectie van de velg. Na behandeling mat ride-on was de lekkage volledig weg. Het werkt dus wel.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]