Wil je een scooter review schrijven of een test verslag? Vertel het ons hier.
Door Edwin
Daxtalion schreef:Bevalt de scooter je nog steeds?
Kan je er ondertussen meer over vertellen?

De scooter bevalt nog steeds ik heb een tijdje geleden iets meer als 500 km mee gereden op een dag en het zadel is erg goed het verbruik lag 1 op 49 ongeveer al met al een fijne scooter hij moet binnenkort voor de tweede beurt
Door Edwin
Daxtalion schreef:Heb je jets gedaan aan de kabels die bloot liggen onder het zadel?

Ben ik mee bezig ik heb ook al contact gehad met de importeur wat we er aan kunnen doen,ik wou eerst een binnenband gaan gebruiken,maar ik denk dat het beter is een kap te maken
Door Edwin
Het was even stil rond mijn symphony st,ik ben bij de dealer geweest voor het plannen van een beurt voor de reis die ik ga doen.
De tankmeter blijft een tijdje knipperen in mijn geval bij een volle tank dit wordt opgelost kan aan de sensor liggen die zich moet levellen als kontakt erop staat.het verbruik is 1 op 48,netjes dacht ik zo de snelheid mag iets hoger van mij
Door Fabian
Mooi, kan je er straks lekker tegenaan..
Door Edwin
Hallo allemaal,naast de koffer heb ik nu ook het windscherm binnen,als alles gemonteerd is plaats ik een foto van het geheel,de beugelset voor de koffer is er inmiddels ook,dus nu heb ik hem bijna zoals ik hem wil hebben :mrgreen:

Afbeelding
Door Fabian
Bijna compleet, ben benieuwd naar het eind resultaat..
Door Edwin
Zo,vandaag de koffer erop gezet,ik heb een beugelset gemonteerd en de koffer staat er mooi op ,hier 2 foto's

Afbeelding

Afbeelding

De Friese meren mooi gebied maar beetje ver weg..[…]

Dat hopen wij ook Peter, we hebben er in iedergeva[…]