Vertel het ons hier.
Door scooter-woman
Albert schreef:Hij blinkt zeker weer de omgeving weerspiegeld er goed in...
Nette scooter in een leuke kleur en een mooie leren tas achterop ziet er goed uit...
Nu zo snel mogelijk mooi weer lunchpakketje in de tas en toeren maar... :)

Toch gelukt om een foto te plaatsen, is altijd leuk om foto's te zien...

Dank je wel !!!
Ik maak bijna elke dag gebruik van de scooter naar mijn werk omdat ik geen auto-rijbewijs heb. Af en toe de fiets om een beetje beweging te krijgen. :)

Dat ik dit erop zet was ook ff een test om uit te proberen om een foto te plaatsen. Na een poosje was het mij dan ook gelukt zoals je ziet maar met de profielfoto erop zetten lukt nog niet. Krijg steeds een melding over weinig geheugen. :D
Door Pascalle
Mooie blinkende scooter. Zoals mijn man al schreef waren die van ons groen en geel. Gelukkig inmiddels wat minder door de regenval.
Door Peerke
scooter-woman schreef: met de profielfoto erop zetten lukt nog niet. Krijg steeds een melding over weinig geheugen. :D

De max van de profielfoto is, Maximum dimensies; breedte: 100 pixels, hoogte: 100 pixels, bestandsgrootte: 488.00 KiB.
Dat betekend dat je een foto moet verkleinen tot max 100x100.
En dan doet hij het waarschijnlijk wel.
Door scooter-woman
Peerke schreef:
scooter-woman schreef: met de profielfoto erop zetten lukt nog niet. Krijg steeds een melding over weinig geheugen. :D

De max van de profielfoto is, Maximum dimensies; breedte: 100 pixels, hoogte: 100 pixels, bestandsgrootte: 488.00 KiB.
Dat betekend dat je een foto moet verkleinen tot max 100x100.
En dan doet hij het waarschijnlijk wel.

Oke, bedankt. Zal het uitproberen........alweer. Hahaha !!!
Door scooter-woman
Pascalle schreef:Mooie blinkende scooter. Zoals mijn man al schreef waren die van ons groen en geel. Gelukkig inmiddels wat minder door de regenval.

Thanks !!!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]