Vertel het ons hier.
Door Albert
Voorlopig zullen wij erg weinig online zijn en van toeren komt ook al niks aangezien we gaan verhuizen...
We krijgen morgen 09-09-2016 de sleutel van ons nieuwe huis en daar zijn we dan weer een paar weken zoet met opknappen...
Uiteraard blijven we wel in Hoek van Holland wonen...
We hebben nu een 4 kamer eengezinswoning en gaan naar een 55+ woning die wel iets kleiner is dus minder schoon te houden...
Door Fabian
Succes met de verhuizing :) en nu al naar een 55+ woning?
Door tarzanen
Heel veel geluk en plezier in jullie nieuwe woning.

Voor een 55+ woning moet je toch ook die leeftijd hebben :lol: Met een schuin oog lopen wij soms ook naar zo'n woning te kijken, niks vreemd toch? En inderdaad geen onderhoud meer van de tuin met de daarbij horende kosten. Makkelijker met schoonmaken, opruimen en noem maar op.
Door Albert
@Fabian, Ik ben tuurlijk pas 55 geworden en voordat ik dadelijk echt oud ben en niks meer kan zijn we nu maar vast gaan verhuizen...
Het is eigenlijk gewoon een iets kleinere eengezinswoning, het is niet zo dat we echt tussen de bejaarden zitten... :-)

@tarzanen, wij stonden al een tijd ingeschreven voor zo'n woning en nu opeens was de kans er dus gelijk met beide handen aangenomen...
Het huis is iets kleiner en alles gelijkvloers dat is een pluspunt, wel een zolder waar dan nog een extra slaapkamer zit die weer goed is voor de kleinkinderen en de tuin is een heel stuk kleiner, eigenlijk in zijn geheel veel beter...
Door tarzanen
Het is nu wel heel erg mooi weer om een woning op te knappen. Veel plezier en hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt. Om vervolgens na het opknappen met een voldaan gevoel weer op de scooter te stappen.
Door Albert
Het is wel heel erg mooi weer om nu binnen bezig te zijn maar ja is niet anders...
Als we klaar zijn om dan gelijk op de scooter te stappen is geen goed idee denk ik dan wapper ik aan het stuur verlies liters vocht nu met dat klussen dus zal wel wat afvallen... :D
Door tarzanen
Wil het allemaal lukken of zijn jullie al klaar! Zomaar even nieuwsgierigheid. Nogmaals, heel veel plezier en geluk Monic en Albert in jullie nieuwe woning.

Grt
René
Door peter stupers
Proficiat samen met jullie nieuwe onderkomen, je hebt gelijk om dit nu aan te pakken nu de kans zich voordoet.
Wij wonen ook niet te groot en hebben er het altijd mee kunnen doen en nu we ouder zijn en nog maar met zijn tweetjes
wonen zijn we daar ook blij mee, alles makkelijker bij te houden.
Zijn jullie ondertussen al ver gevorderd met de "schoonmaak" ?
Succes en een fijn verblijf in de nieuwe woning.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]