Vertel het ons hier.
Door Fabian
Vandaag was het zover dat ik de hier laatst overgebleven City Star mocht wegbrengen naar Sunder Bromfietsen om mijn nieuwe Peugeot Django op te halen..
Onderweg een paar foto's geschoten en thuis aangekomen even de koffer erop gezet, de rugsteun moet er nog op en heb ook nog een remlicht setje liggen die er nog in moet maar dat komt allemaal later en zo ook de navigatie en camera steun.
Heb er al 12km opzitten :) maar het is nog even wennen en de scooter leren kennen voordat ik er meer over kan vertellen, voor nu ben ik er blij mee en hij ziet er goed uit :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door George
Heb je nog een goede inruilprijs gekregen voor de Peugeot Citystar?
Door Fabian
Laat ik het zo zeggen ik had minder verwacht, maar al met al een mooie prijs voor beide..
Door George
Twee keer de helft, ha ha ha :lol:
Door Albert
Is een mooie scooter Fabian vooral de matte kleur vind ik wel erg mooi...
Veel plezier ermee...
Door GD-09
Dat is een hele mooie scooter Fabian veel plezierige en veilige kilometers er mee gewenst.
Door Fabian
Dank je wel allemaal.. het is nog steeds even wennen van 2T naar 4T maar dat gaat wel goed komen, ook het inrijden moet natuurlijk weer gebeuren dus alles gaat wat rustiger aan.
Ik heb wel besloten andere banden eronder te laten zetten, aangezien de huidige banden het niet echt zijn.

@GD-09 de City Stars voldeden zeker het zijn goede scooters met een geweldige zit en rijden gewoon goed, eigenlijk is het grootste nadeel van deze scooters dat ze 2T zijn en dat we in dit land steeds meer mileuzones krijgen waar we met deze machines niet meer mogen komen, dit zijn een aantal grote steden zoals bekend maar ook bijvoorbeeld Delft Centrum waar ik geregeld kom.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]