Vertel het ons hier.
Door Peerke
heb pas nog 30km gereden was fris zat en ik was er aan toe.
Nu hopen dat we over een niet te lange tijd weer dagelijks op de scooter kunnen rijden.
Door Fabian
eerst een beetje beter weer, moet nog mijn navigatie spullen op de scoot bouwen anders kan ik het paarse lijntje volgen, en zonder kom ik helemaal nergens :)
Vandaag lekker nog een rit gedaan via Moergestel-Oirschot naar Eindhoven Airport daar in het zonnetje wat vliegtuigen staan te bekijken (wat landen betreft)
daarna weer terug via Oirschot-Boxtel-Oisterwijk-Berkel Enschot-thuis in Tilburg.
Goed voor 80 km over binnendoortjes, was heerlijk om op mijn gemakkie rond te tuffen.
Door Fabian
kan niet wachten op een beetje weer om een lekker stukje te rijden
Door Albert
Wordt wel weer eens tijd om te gaan toeren heb er wel zin in...
Moet inderdaad wel beter weer worden zit regelmatig op de scooter van Hoek van Holland naar Maassluis, Vlaardingen of Rotterdam maar ben bij thuiskomst echt tot op het bot verkleumt van de kou... :D
Door Peerke
Dat snap ik...
Wist je dat ik voor mijn 40ste minder last had van verkleumt van de scooter af te komen.
Tegenwoordig moet ik me met deze temperaturen goed in pakken.
Daar lachen we dan maar om.
Heb wel zin om met een beetje temperatuur te gaan rijden.
Door Jan
Fabian schreef:eerst een beetje beter weer, moet nog mijn navigatie spullen op de scoot bouwen anders kan ik het paarse lijntje volgen, en zonder kom ik helemaal nergens :)

MET wel dan? :lol: :lol: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]