Heb je iets leuks gedaan, en een video ervan gemaakt? Plaats het hier.
Door Albert
Vandaag zondag 10-04-2016 scheen het zonnetje en was het heerlijk weer...
Dus hebben we de scooter gepakt en zijn we zomaar een stukje gaan rijden...
We zijn vanaf Hoek van Holland naar Maassluis en Vlaardingen gereden bij Vlaardingen zijn we door de Beneluxtunnel gegaan...
Na de Beneluxtunnel zijn we op ons gemak via Hoogvliet, Spijkenisse en Geervliet naar Heenvliet gereden...
Bij Heenvliet zijn we gestopt bij de shell om even te tanken en hebben we gelijk maar een lekker bakkie koffie met een stroopwafel genomen...
Na de tank en koffie stop zijn we weer verder gereden naar Zwartewaal, vierpolders en via Tinte naar Oostvoorne...
Vanaf Oostvoorne zijn we aan de terug weg begonnen we hebben nog wel even een stop gemaakt in Brielle alwaar we nog even naar het "Historisch Museum Den Briel" zijn geweest en gelijk nog een beetje door Brielle gewandeld genietend van het mooie weer...
Uiteindelijk zijn we weer verder gereden richting Rozenburg om daar de pont naar Maassluis te nemen om zo verder naar Hoek van Holland te rijden...
We hebben weer genoten van het toeren en bij thuiskomst toch nog 88 kilometer op de teller...

Van de foto's die ik heb gemaakt heb ik een slideshow gemaakt zie onderstaand filmpje...

Voor een optimaal kijk plezier klik rechtsonder het filmpje op het tandwieltje instellingen/settings en zet het op 1080p HD...

Jullie hebben al weer wat leuke ritjes achter de rug heb ik zo gelezen.
Zelf ben ik 1x naar Den Bosch geweest maar nu het weer, beter weer begint te worden moet ik eerst nog veeeeeeeel schilderwerk doen aan ons huis, dat is ondertussen
5 jaar geleden dus is wel weer nodig.
Door Albert
peter stupers schreef:maar nu het weer, beter weer begint te worden moet ik eerst nog veeeeeeeel schilderwerk doen aan ons huis, dat is ondertussen 5 jaar geleden dus is wel weer nodig.

Daar is het nu wel mooi weer voor en is wel een belangrijke klus zodra dat gebeurt is ben je er weer voor een paar jaar vanaf...

De Friese meren mooi gebied maar beetje ver weg..[…]

Dat hopen wij ook Peter, we hebben er in iedergeva[…]