Heb je iets leuks gedaan, en een video ervan gemaakt? Plaats het hier.
Door Albert
Vandaag zondag 01-05-2016 hebben wij samen met leden van de DutchScooterClub.nl een toertje gereden de ~~~ DSC BOLLEN TOUR ~~~ georganiseerd door Fabian...
Het was het eerste toertje van het jaar aangezien het tot nu toe alleen maar koud en guur regenachtig weer was niet echt mooi om te toeren...
Nu vandaag hadden we het weer mee het was flink zonnig en een lekkere temperatuur om te toeren...
Wij zijn rond 09:15 uur van huis vertrokken zodat we rond 10:00 uur bij Fabian zouden zijn om daar vandaan naar het startpunt van de toer te rijden...
Het startpunt van de toer was bij Cafe 't Soldaatje aan de Jacoba van Beierenweg 150 te Voorhout alwaar we rond 12:00 uur zouden vertrekken voor de toer...
Nadat de rest van de leden waren gearriveerd zijn we begonnen met de toer...
Het was een mooie toer en we hebben dan ook volop genoten zeker met al die prachtige bollenvelden die volop in bloei stonden...
Uiteraard zijn we onderweg een paar keer gestopt om wat foto's te maken en te genieten van een bakkie koffie op een terrasje in het zonnetje...
Uiteindelijk waren wij moe maar voldaan rond 18:45 uur na een geslaagde dag weer thuis met toch nog 152 kilometer op de teller...

Voor een optimaal kijk genot klik rechtsonder het filmpje op het tandwieltje settings/instellingen en zet de kwaliteit op 1080p HD...

Door Peerke
Mooie slideshow en het voornaamste niet ellenlang, dan blijft het leuk.
Prachtige rit jammer dat ik een eindje uit de buurt woon.
Door Edwin
Mooie foto's weer ik heb een hoop gezelligheid gemist
Door Albert
Allen bedankt voor de reacties...
We hebben zeker een leuke dag gehad met erg mooi weer op naar de volgende toer...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]