Hier staan de tour verslagen van 2015
Door Melanie
Onze Tour begon gisteren al. We zijn samen met Harrie naar Apeldoorn gereden om daar Fabian, Jan en Harry op te halen.afgesproken bij de naald waren wij er rond 14.30 uur. Toch wel verdacht bij de naald, 3 scooters, want binnen no time politie marachaussee etc. Niet wetende dat er rond half 3 een defilé was op het paleis wat bij de naald is. Niet veel later arriveerden Fabian, Jan en Harry in Apeldoorn. Even tijd voor een sigaret.

Afbeelding

Vanuit Apeldoorn zijn we als groep richting het hotel gereden in Deventer. Daar aangekomen moesten de heren een kleine 100 meter lopen voor het inchecken. Edwin is even meegelopen en Harrie is daar richting Olst gegaan. Wanneer de heren ingecheckt waren zijn we richting Raalte gegaan. Daar konden de scooters veilig bij ons achter het huis staan. Even lekker gezeten bij ons achter is Edwin met de heren richting Deventer gegaan om even wat te eten en ze af te zetten bij Hotel Royal. Ik ben toen even naar m'n ouders gegaan.

Omdat Edwin van Fabian en Pascalle, o nee sorry van de Icy White Citystar, een cadeautje had gekregen aangezien Edwin van poetsen hield heeft Edwin zondag 30-8 in alle vroegte de Citystar maar wat afgenomen en schoongemaakt. Ook de andere scooters zijn door Edwin even afgenomen. Daarna heeft Edwin de heren weer opgehaald in Deventer. Ondertussen kwamen ook Harrie en Anita aan in Raalte voor de bergen Tour. De heren kwamen aan en nog even voorzien van wat ongelood spul, oftewel koffie, waarna we de scooters klaar zetten voor de Tour. De eerste stop was al vrij snel in het begin. De Lemerleberg. Daar de scooters even neergezet en Edwin en Jan bleven bij de scooters. De overige tourders liepen een stukje de berg op naar het uitkijkpunt van de 'het oog van de leeuw route'.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na de korte stop zijn we richting de Nijverdalse Berg en Holterberg gereden. Prachtige omgeving waarna we een stop maakte bij het Canadese Kerkhof, en lekker een lunch namen bij Woody Pancakes en Steaks.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De lunch was heerlijk en tijdens de lunch afgesproken dat we niet terug zouden rijden naar Raalte ivm de drukte rondom Stoppelhaene. Het oogstfeest in Raalte. Ruim 10.000 bezoekers waar wij dan doorheen moesten. Ook ivm de tijd besloten Fabian, Jan en Harry tot na Deventer te brengen. Dus doorgereden tot in Gelderland waarna we afscheid van elkaar namen.

Afbeelding

Afbeelding

Wij zijn aan de andere kant van de IJssel richting Olst gereden waarna we met de veerpont in Olst aankwamen. Daar hebben we met onze lieve oppas van Dylano lekker Chinees gegeten.

Het was een super dag, waarvoor dank aan alle aanwezigen.
Door Pascalle
Mooie toer en de heren lachen nog steeds.. Ben benieuwd of ze zo nog lachen. Fabian is bijna thuis in Rijswijk :mrgreen:
Door Albert
Een leuk verslag Melanie heb het met plezier gelezen en zo te zien aan de mooie foto's een zeer geslaagde dag...
Ondanks dat sommige foto's er op zijn kant op staan zijn ze toch leuk om te zien... :)
Door Ron
Leuk verslag Melanie. Ik ben de heren tegemoet gereden en heb ze gezond en wel aangetroffen in Zoetermeer.
Na een peukenpauze zijn jan en ik richting delft gereden, Fabian en Harry richting Den Haag......
Door Edwin
Het was erg gezellig ik heb ervan genoten,iedereen bedankt voor de leuke dagen! :mrgreen: :mrgreen:
Door Chef-Kok
En anders ik wel lag af en toe onder me stoel van het lachen en zeker toen Water en Harry Hagens arriveerde, ik was gelijk weer de pist paal hahahah . Je staat tussen twee vuren in aan de ene kant twee collega's waar van er eentje de stille vennoot is en de andere een produceer en met Edwin en Fabian hadden elkaar gevonden ik was de beroemde lul hahahahaha
maar een top avond gehad dank jullie wel allemaal
Door Jan
Dit was weer een serieuze tour met een hoop lol en gezelligheid. Een gsm app gaf bij mij 421 km aan maar buiten wat zadelpijn op het eind is het prima verlopen. De ritten door de bossen over verharde en onverharde wegen waren de moeite waard hoewel mijn ND behoorlijk moeite had met berg op.

Afbeelding
Ongeplande peuken pauze

Afbeelding
Goud van oud

Afbeelding
Weerzien in Apeldoorn

Afbeelding
Filmpje kijken op de Brink

Afbeelding
Klaar voor dag twee

Afbeelding
Afscheid van chapter Raalte in Deventer

Afbeelding
Highway thru Hell
Door Albert
Mooie foto's Jan altijd leuk om te zien...
Door Fabian
Afbeelding

Verslag komt nog :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Albert
Duurde wel lang dat wachten Fabian... :D
Maar was het wel waard om te wachten altijd leuk om foto's te zien van een geslaagde toer dag...

De Friese meren mooi gebied maar beetje ver weg..[…]

Dat hopen wij ook Peter, we hebben er in iedergeva[…]