Hier staan de tour verslagen van 2015
Vandaag hebben we de City Tour gereden naar Antwerpen, we begonnen met mist, daarna lekker in de zon en eindigden weer in de mist :) hieronder alvast wat foto's de rest van het verslag komt later.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wauw dat was een mooie rit!helaas kon ik niet mee bedankt voor het delen! :D
Vandaag 4-10-2015 een toertje mee gereden naar Antwerpen wat uitgezet was door Boran (Ton)...
Vanmorgen ben ik om 06:30 uur van huis vertrokken om op tijd te zijn bij het verzamelpunt van de toer bij de Van
Brienenoordbrug waar we om 08:00 uur hadden afgesproken...
Ik ben zo vroeg van huis gegaan omdat het heel erg mistig was en je op sommige stukken werkelijk niks kon zien je kon
amper 10 meter ver kijken dus rustig aan voorzichtig rijden...
Uiteindelijk was ik er toch ruim op tijd en heb ik vlak bij het verzamelpunt nog even een bakkie koffie gedronken en me
tank vol gegooid met benzine...
Daarna naar de Van Brienenoordbrug gereden alwaar Fabian al aanwezig was en een paar minuten later kwamen ook
Ton, Dik Kok en Lars aanrijden...
Even de handjes geschud en wat bijgepraat waarna we zijn begonnen aan de rit naar Antwerpen met Ton als koprijder...
We waren goed en wel een paar minuten onderweg toen maakte ik even een slippertje en belandde in het gras...
Ik moest remmen voor een bocht maar mijn achterwiel kreeg geen grip vanwege het gladde en natte wegdek waardoor
het achterwiel weggleed ik had de keus of de bocht nemen en vallen op het asfalt of rechtdoor het gras in toch maar voor
het laatste gekozen alwaar ik toch ook omviel alleen niet zo hard er was niks aan de hand dus gewoon weer verder
gereden...
Onderweg naar Antwerpen zijn we een keer gestopt net na de Moerdijkbrug om even de benen te strekken en sommige
een sigaretje konden roken...
Daarna zijn we nog een keer gestopt om bij een cafe een bakkie koffie te drinken en gelijk plas pauze te houden...
Na de koffie zijn we verder gereden en kwamen we omstreeks 11:30 uur aan in Antwerpen Centrum alwaar we de scooter
hebben geparkeerd en een stuk door het centrum van Antwerpen zijn gaan lopen...
We zijn uiteraard even over de markt gelopen waar we wat hebben gegeten...
Antwerpen is een mooie stad om te bekijken met schitterende architectuur het was er wel erg druk maar ja wat wil je met
dat mooie weer...
Nadat we wat hebben rond gelopen zijn we weer naar de scooter gegaan en aan de terugweg begonnen...
Onderweg nog een paar keer gestopt om de benen te strekken en een bakkie koffie te drinken...
Uiteindelijk was ik om 19:45 uur weer thuis moe maar voldaan en in totaal 282 kilometer gereden...
Ton bedankt voor het uitzetten en aan kop rijden van de toer het was een leuke toer en zeker een gezellige dag bedankt
daarvoor...
Tuurlijk ook Fabian, Dik Kok en Lars bedankt voor de gezelligheid was top...

Dichte mist foto is vanmorgen rond 07:30 uur gemaakt bij de Waalhaven...
Afbeelding

De leden die vandaag meegingen bij het verzamelpunt bij de Van Brienenoordbrug...
Afbeelding

Een korte stop bij de Moerdijkbrug...
Afbeelding

Een stop bij Café Jagersrust aan de Hoeksestraat 34 te Schijf...
Afbeelding

Afbeelding

Aankomst in Antwerpen...
Afbeelding

De binnenkant van de Stadsfeestzaal dat is een neoclassicistisch gebouw uit 1908, gebouwd volgens de plannen van stadsbouwmeester Alexis Van Mechelen op aanvraag van het stadsbestuur. Het is gelegen aan de Meir, de belangrijkste winkelstraat in de stad Antwerpen... Bron Wikipedia...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zomaar een tekst...
Afbeelding

De innerlijke mens moet uiteraard ook verzorgt worden...
Afbeelding

Wat architectuur in Antwerpen...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een piano speler die voor flink wat entertainment zorgde...
Afbeelding

De navigatie was de weg kwijt uiteindelijk toch weer goed gekomen...
Afbeelding
Antwerpen is een mooie stad waar altijd wel wat te beleven val,vandaar deze rit.zekers als er mensen zijn die deze stad nooit gezien hebben.
leuk clubje waar we mee op stap gingen ,en begon goed dichte mist en albert op de plaat,was een goed keuze het gras.
En dat mijn nav me in de steek liet en zei ,koop een kaart ik stop hier lol
Heb wel een vermoeden,ik gebruik deze sinds kort ook in de auto .
Mocht de pret niet drukken Antwerpen daar waren we , waar het mistig begon,zon overgoten tot warm daar.
Daar ik hoorde dat Albert er nog nooit geweest was ,heb ik er gelijk een mooie stads toer gemaakt te voet,wat uit eindelijk te ver was voor Dik en besloot naar de scooters te gaan.
zie de foto,s geloof dat ze toppie zijn ,om het zo te doen.
Ook de terug weg ging zo als het hoorde,de nav weer van slag en er een kleine Zeeland toer van gemaakt,dacht Moerdijk te zien ,geen Tholen lol.
Maar uiteindelijk via hellegat,s plein toch naar huis ,zie je nog eens wat lol
Zeer moe en koud toch nog heelhuids thuis gekomen.
Fabian bedankt met het navigeren daar waar nodig was.
Heren al met al toch weer een geslaagde dag,maar een lange.
dank voor het mee gaan
groet
Ton
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]