Hier staan de tour verslagen van 2015
Door zoete020
Mooie foto's naomie goed gedaan hoor, het laat mij in elk geval goed zien waar jullie allemaal geweest zijn.

Pappa laten rijden en jij blijven fotograveren dat is een goede combinatie :)
Door Edwin
Gisteren het eerste tourtje gereden met DSC,De wekker liep vroeg af en ik maakte me gereed om te vertrekken richting Pijnacker,Ron zou mij daar oppikken om naar zijn huis te rijden omdat mijn telefoon kapot was en een nieuw scherm nodig had.ik zou tussen 4 en kwart over 4 vertrekken,ik had alles nagekeken en klaar gelegd (dacht ik)waar zijn de bankpassen en kenteken bewijs?alles afgezocht niks gevonden,Melanie uit bed gehaald of zij het wist,en geloof me geen goed plan een vrouw uit haar slaap halen en dan gelijk lopen zeuren over kentekenbewijzen en bankpassen :mrgreen: maar goed kwart voor 5 vertrokken en de rit verliep vlekkeloos......tot Utrecht,wat een k&%%& stad.ik was rond half 10 in Pijnacker waar Ron al stond te wachten.even kennis gemaakt en naar zijn huis gereden voor een lekker bakkie koffie was ik aan toe.
Even later kwamen Fabian,Pascalle en Naomi aangereden en rond half 11 vertrokken richting de veer pont.
Bij de pont stonden Hetty en Anno ook al te wachten om over te varen,eenmaal aan de andere kant stond de rest te wachten en na handen schudden en een korte pauze zijn we aan de rit begonnen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ik heb niet veel foto's sorry daarvoor :oops:
Het was een mooie en gezellige rit met allemaal leuke en aardige mensen.
Na de rit was het tijd om huiswaarts te keren,eerst nog een kop koffie bij Fabian,Pascalle en Naomi.Fabian is meegereden tot aan De Hoef (Dank je wel daarvoor)het was al redelijk laat en ik verwachte rond 11 uur thuis te zijn,dat werd iets over half 12.Melanie was nog op er waren een aantal mensen op de chat die wilde weten wanneer ik veilig thuis was dat vond ik fijn om te horen.
De kilometer stand bekeken en ik had gisteren 532 km gereden,het was een mooie rit en ik wil iedereen bedanken voor deze mooie dag.
Door Albert
tarzanen schreef:Ben erg benieuwd naar de foto van Albert samen met zijn Monic op het terras! :roll:

Nou oke dan speciaal voor René...

Afbeelding
Door tarzanen
Albert schreef:
tarzanen schreef:Ben erg benieuwd naar de foto van Albert samen met zijn Monic op het terras! :roll:

Nou oke dan speciaal voor René...

Afbeelding

Mooie foto :o
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]