Hier staan de tour verslagen van 2015
Door Fabian
Vandaag op het programma een BBQ, georganiseerd door Ron en Jenny in het altijd zonnige Delft.
We werden rond 13:30 verwacht in Delft, en toen we aankwamen was Jan, Albert en Monic al aanwezig en niet veel later kwamen Edwin en Melanie met Dylano ook binnen.
Het was heerlijk weer en hebben een zeer gezellige middag/avond met lekker eten mogen beleven.

Ron en Jenny, bedankt voor de gastvrijheid en de organisatie van de BBQ!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Albert
Hé toch nog wat foto's van de BBQ te Delft leuk om te zien en het was zeker gezellig en goed georganiseerd door Ron en Jenny...
Alle aanwezige bedankt voor de gezellige dag was zeker leuk we hebben dan ook genoten van de dag...
Zo zie je maar dat je geen grote ploeg nodig heb om het gezellig te hebben als het maar de juiste mensen zijn "groot door klein te blijven"... :D
Ron en Jenny nogmaals bedankt voor de gastvrijheid...
Door Jenny
Hallo luitjes

Ik vond het super gezellig dat jullie er waren.
Nu heb ik ook paar van jullie ook leren kennen erg gezellig
En hoop dat jullie genoeg gegeten hebben.
En wat mij betreft volgend jaar weer ;) :)
Groetjes Jen
Door Ron
Was gezellig toch?

Bedankt voor jullie aanwezigheid.
Zekers voor onze leden uit het verre Raalte.....
met dat prachtige kleine ventje Dylano, die zich keurig heeft gedragen.
Denk dat we er met een beperkte groep maar een jaarlijkse traditie van moeten maken.
:D :D :D

Tot ziens allemaal op een volgend "moment"
Door Jan
Kan het alleen maar eens zijn met bovenstaande commentaren. Vond Ron wel wat krenterig met de slagroooooom...
Door Ron
Jan schreef:Kan het alleen maar eens zijn met bovenstaande commentaren. Vond Ron wel wat krenterig met de slagroooooom...

Wacht jij maar af......... :D
Door Melanie
O o jan pas maar op... Hoorde toevallig iets over Ron en een hele slagroomspuitbus leegspuiten vanavond hahaha....

Maar iedereen super bedankt voor alles. Het eten/drinken en de gezelligheid en we vonden het top geregeld, en niet alleen voor ons maar ook voor onze kleine man was t top!!!
Door Edwin
Het was zeker een geslaagde dag!iedereen die er was bedankt voor de gezelligheid :D

Bij aankomst zag ik een Nd staan met een lelijke sticker :D dat werd er later afgehaald door een deskundige :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo is het geworden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Jan
O o Ron...jij bent nog steeds niet droog achter je oren. Maar dat geeft niet hoor zolang jij maar denkt dat ik het niet kan en het daarom maar zelf doet :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]