Wil je een scooter review schrijven of een test verslag? Vertel het ons hier.
Door tarzanen
Het zadel (tweedehands gekocht) heb ik aangepast zodat ik ietsjes meer naar achter kan zitten.
De bolling halverwege weggesneden en iets verder doorgehaald naar achter. Het geheel opgevuld met 2 cm dik Polypress sc 120. Laten verlopen met twee stukken 1 cm dik Polypress SG 120 (schuimrubber wat speciaal geschikt is voor buddyseats).
Het zitvlak is een kleine 2 cm hoger nu en dat zit toch met je knieën net even wat beter. Uiteindelijk alle Polypress op het zadel gelijmd met BisonTix.

Het schuimrubber c.q het zadel weer in een nieuwe pedaalemmerzak verpakt, onderkant open gehouden om te kunnen wasemen en de boel weer netjes dicht geniet met nietjes van 6mm.

Tot nu toe voelt het goed aan. Inmiddels ruim 150 km in totaal gereden verdeeld over twee dagen testen! Kan in elk geval nu al beter zitten dan voorheen op het standaard zadel!

Op de eerst volgende lange rit laat ik de Airhawk lekker thuis liggen.

Uitprobeersel:
Afbeelding

Klaar voor de test:
Afbeelding

Test nr. zoveel:
Afbeelding

Dit moet het zijn! Zo niet, halen we het gewoon weer open.
Afbeelding
Door Peerke
Als je beter en lekkerder zit is het goed gelukt.
Mooi gedaan
Door Albert
Dat heb je netjes gedaan René...
Het is ook wel erg belangrijk dat je lekker zit en geen pijnlijke billen meer krijgt vooral bij lange afstanden...
Door Fabian
goed bezig Rene, en je kan het nu aanpassen zoals je zelf wilt mocht je niet goed zitten..

De Friese meren mooi gebied maar beetje ver weg..[…]

Dat hopen wij ook Peter, we hebben er in iedergeva[…]