Stel je overige vragen of vertel over de oplossingen hier.
Door scooter-woman
Voordat het gebeurd heeft de scooter een grote beurt gehad. Helaas is de probleem nog niet verholpen.
Nee, maakt niet meer kilometers. Steeds dezelfde route heen en terug.
Ik denk niet dat hij lekt want anders moet ik wel een benzineplek zien. Toch ?
Ja, het is van de ene op de andere dag gekomen.
Een ander vraagje: meng jullie jullie benzine nog met een extra flesje power en nog wat ? De verkoper van de scooter-/brommerzaak adviseert ons dit te gebruiken ivm vocht in de benzine. Er hoeft maar eenderde van de fles erin. Mijn scooter gaat ervan stotteren. Deze extra spul is toch niet nodig......of wel.

Waarom maken ze scooters ook niet vrouwvriendelijk ? Dan kunnen we het zelf allemaal klussen. Hahaha !!!!
Door Peerke
Heeft hij niet aan je mengsel/ lucht schroef gezeten dan kan hij meer gaan verbruiken.
En nee ik gooi er niks anders bij vocht in de benzine is uniek.
En komt zo goed als nooit voor, zo wel merk je dat met rijden en laat je je carb leeg lopen.
Maar die monteur zou wel extra willen verdienen en duur spul aan willen smeren.
Maar dit laatste is mijn idee misschien bedoelt hij het wel goed.
Door boran
hoi scooter-woman,
het is gewoon een vlotter probleem.
je kan 2 dingen doen als je het zelf kan.
De vlotter uit je tank halen en schoon maken, deze blijven wel eens hangen door vet/olie afzetting door de benzine.kan je ook de stekkers gelijk schoon maken.
Of als deze schoon is er een nieuwe in doen, want dan is deze kapot.
Alleen 2 takt motoren hebben mengsmering nodig.
Een andere tip zoek een andere dealer, als je de Bella Exclusive nog heb dat is een 4 takt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
Door Peerke
Dan is misschien het benzine meter probleem op gelost maar het extra verbruik niet.
Door peter stupers
Ik zou géén extra rotzooi bij de benzine gooien, beetje lulverhaal om het op vocht af te schuiven. Zou eens een andere monteur raadplegen.
Lekkage zal wel niet, je zou het zien en anders zeker wel ruiken.

De Friese meren mooi gebied maar beetje ver weg..[…]

Dat hopen wij ook Peter, we hebben er in iedergeva[…]